26 Ogos 2009

bogel..!!

maka berkatalah hamba Allah bernama zemi menjawab persoalan dari ketilempuk, siapakah yang akan menang di PRK permatang pasir nanti?

jawab zemi:

lebih baik kau tanya aku soalan 1=1=berapa?
satu ja jawapan aku.

kalau BN menang, aku berlari bogel sepanjang jambatan pulau pinang.

tapi kalau PAS menang lebih daripada 4000 undi, aku akan berlari bogel dari pulau pinang sampai kuala lumpur.


aku: dalam bulan pose ni, ada gak yang pening ye..




- cilok dari Pria Malaya.
http://ruangbicarapriamalaya.blogspot.com

6 ulasan:

  1. Salam aku

    Sikatak dari Pasir Mas juga pernah berkata yang tak terkota nak jilat bontot Mahathir. Tapi memang bagi sikatak janji atau nazar bukan penting untuk ditunaikan.

    Yang memberi makan lagikan digigit jarinya.

    BalasPadam
  2. salam.
    tu la ckp tak nk memikio dulu..

    BalasPadam
  3. salam pakdin,

    terkadang tu manusia bernazar yg bukan2..


    sang kegelapan,

    juga bodo kot..



    kutugila,

    dia ada otak ke?

    BalasPadam
  4. BB,

    ntahlah cerdik ke bodoh..

    BalasPadam