28 Januari 2010

rindu.................?

entah kenapa tetiba mata merajuk. tak mahu mengantuk, tak mahu lelap.
matakah yang mengantuk, matakah yang lelap... entah.

aku sumbatkan sound system sony ericsson ketelinga, nyalakan sebatang ubat paru-paru, duduk diatas buai sambil melayan satu lagu..

..aku tersentak langsung tersedar
cuaca dingin menadah hati yang kian rawan
terbayang seribu kemungkinan
tergerak ku mendakap kau pun hilang

bukan beralah kecewa kerana cinta
tapi berduka kecewa kerana rindu
berjuang ku hanyalah satu pegangan
hidup dan matiku ingin kurasa
oh bersama mu..

merindukah aku.......?

(tabik utk pencipta lagu nih)

4 ulasan:

  1. fuhhhh..sedap
    "bukan beralah kecewa kerana cinta
    tp berduka kecewa kerana rindu..."

    aku kah itu?

    BalasPadam
  2. b.r.u.t.a.l.s.o.l.o
    skali skala menjiwang bro..
    hahaha

    Tanpa Nama,
    aku yg rindu pd aku.. kot..

    a.k.u.p.e.n.t.o.i
    memang sadiss bro..

    BalasPadam